7 powodów, aby dbać o obsługę klienta

7 powodów, aby dbać o obsługę klienta

stockimages/FreeDigitalPhotos.net

7 powodów, aby dbać o obsługę klienta. Na pytanie co jest najważniejsze w biznesie padają bardzo różne odpowiedzi. Dla jednych niezależność decyzyjna czy finansowa, dla innych możliwość realizowania własnej pasji, a dla części wizjonerów możliwość zmieniania świata. Nie każdy będzie miał taki impakt jak Apple czy IBM na historię danej branży. Jednak to co łączy wybitnych przedsiębiorców to chęć zmieniania Świata, choćby to miał być mały kawałek otaczającej ich rzeczywistości.

Jak to robią? Moim zdaniem wspólnym mianownikiem (zapewne nie jedynym) jest dbałość o jakość obsługi klienta, stawianie jego zadowolenia na pierwszym miejscu i dostarczanie, nie tyle samej usługi, co sprawianie, aby zakupy i każdy kontakt z firmą  uszczęśliwiał.

Dlatego dziś podzielę się z Wami kilkoma uwagami odnośnie tego, dlaczego warto zadbać o świetną obsługę klienta.

Dlaczego obsługa klienta jest kluczowa?

1. Darmowy feedback odnośnie produktu

Produkt (względnie usługa) ma być idealna dla klienta. Niekoniecznie dla Ciebie, działu reklamy czy marketingu. Wy wszyscy możecie zgłaszać pewne zastrzeżenia do produktu i nie zawsze należy się nimi przejmować. Natomiast kiedy klienci zgłaszają uwagi do samego produktu, jego funkcjonowania czy obsługi po sprzedażowej, to jest sygnał do tego, aby zastanowić się co mogę zmienić.

Badając i analizując zadowolenie z obsługi klienta zyskujesz darmową wiedzę o najsłabszych punktach w szeroko rozumianym procesie sprzedaży.

2. Szybkie diagnozowanie problemów

Firmy prowadzą liczne audyty, badania i analizy dotyczące usprawnienia procesów wewnątrz organizacji. W efekcie często dokonuje się wielu usprawnień i cały organizm działa szybciej i sprawniej. Jednak jeśli jednocześnie nie wdraża się analogicznych analiz na poziomie procesów, które bezpośrednio dotykają klienta, to cała ta praca, za przeproszeniem, idzie jak krew w piach…

Cały Artykuł „7 powodów, aby dbać o obsługę klienta” Przeczytasz Na Blogu getresponse.pl:

http://blog.getresponse.pl/7-powodow-aby-dbac-o-obsluge-klienta.html
Stanisław Mesjasz buduje listę kontaktów
___________________
Pozdrawiam 
Stanisław Mesjasz
smesjasz.pl

BZdrowie50Plus - smesjasz

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge