Blog w małej firmie – o czym pisać żeby ludzie chcieli go czytać?

Blog w małej firmie – o czym pisać żeby ludzie chcieli go czytać

Dzięki Ambro/FreeDigitalPhotos.net

Blog w małej firmie – o czym pisać żeby ludzie chcieli go czytać?
Decyzja o uruchomieniu bloga jest zazwyczaj szybka. Najczęściej ogranicza się do szybkiej analizy zysków i strat, wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za tworzenie treści oraz krótkiego hasła motywującego w stylu “(…) no to jedziemy z tym koksem”.

Ten moment zawsze jest najłatwiejszy. Schody zaczynają się dopiero po kilku tygodniach kiedy okazuje się, że blog nie zdobył szturmem internetu, a grono czytelników składa się jedynie z pracowników firmy oraz ich rodzin. A co gorsza, powoli kończą się pomysły na nowe posty.

Po kolejnych kilku tygodniach blog zamienia się w zapomnianą tablicę wstydu, która straszy odwiedzających ostatnią datą publikacji.

Jak uniknąć takiego scenariusza? To proste – pisać o tym, o czym ludzie chcą czytać.

Brzmi banalnie prosto, prawda? I tak też jest w rzeczywistości.

Cały Artykuł Przeczytasz Na Blogu Getresponse.pl:

http://blog.getresponse.pl/blog-w-malej-firmie-o-czym-pisac-zeby-ludzie-chcieli-go-czytac.html

Stanisław Mesjasz buduje listę kontaktów
___________________
Pozdrawiam 
Stanisław Mesjasz
smesjasz.pl

====================================================

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge