Zasada budowania biznesu

Przykład budowy sieci konsumentów w CaliVita

Tabela naliczenia rabatu:

1.000 PB = 4%
3.000 PB = 7%
9.000 PB = 10%
——————–
18.000 PB = 12% wymagany zakup osobisty : 500 punktów bonusowych
35.000 PB = 15%
63.000 PB = 18%
——————–
95.000 PB = 21% wymagany zakup osobisty : 1000 punktów bonusowych

Przykład:
NONI – 210,00 zł – 471 PB
ParaProtex – 128,00 zł – 279 PB
AC Zymes – 70,40 zł – 154 PB
C 1000 Plus – 64,10 zł – 140 PB
—————————————
Razem – 472,50 zł –1044 PB

1044 = 4%

Klubowicz i jego współpracownicy kupują za 1044 PB i osiągają tylko ze swoich zakupów poziom 4%.
Każdy ma możliwość wybrania produktów, które są mu potrzebne w dowolnych ilościach.
Mamy do dyspozycji ponad 100 różnych preparatów.

Stosując zasadę sponsorowania po 3 osoby (1×3=3; 3×3=9 w sumie w grupie jest 12 osób + sponsor, czyli 13).

Każdy współpracownik wyrabia obrót wyliczony powyżej to: 13 x 1044 PB. =13 572 PB.
Czyli cała grupa wyrabia obrót na poziomie – 10%

13 572 = 10%

Jeżeli popracujemy tą metodą, to budując następny poziom (9×3=27), będziemy mieć w grupie 40 osób.

40 x 1044 PB = 41 760 PB  tj. według tabeli rabatów poziom  40 320 = 15%

Zachęcam do takiej systematycznej pracy.
Więcej dodatkowych informacji, po zrobieniu pierwszych kroków.

Każdy produkt posiada przypisaną określoną ilość punktów handlowych (PH) i punktów bonusowych (PB).
1PH = ok. 90 groszy netto produktu
1PH = ok.2,4 PB

Depositphotos
Stock Photography